20.5.13

Peynirli Fırında Patates Dilimi



Malzemeler;
8 büyük patates
2 su bardağı kaşar peyniri
2 yumurta
Yarım bardak süt
2 yemek kaşığı zeytinyağı
Dilerseniz maydanoz
Tuz

Yapılışı; 
Patatesleri kabuğuyla iyice yıkadıktan sonra ortadan ikiye kesiyoruz. Zeytinyağıyla yağlıyoruz. Üzerini tuzlayıp  önceden ısıtılmış 220 derecelik fırında 35 dakika pişiriyoruz. Pişen patatesleri fırından çıkarıyoruz. *Fırını kapatmıyoruz.*

Üzeri için; Yumurtaları çırpıp içine kaşar peyniri rendesi ve süt ekleyip tekrar karıştırıyoruz.

*Daha önceden hazırladığımız* yumurta karışımını patateslerin üzerine eşit bir şekilde yayıyoruz. Tekrar fırına atıp üstü kızarana kadar pişiriyoruz. Patateslerimiz servise hazır, afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim :))) Bu dilimlere bayıldımmmmm.....
    Bu arada seni izlemeye aldım. Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL BİR BLOG BİLAV SERVİSLERİN:) HEPSİDE HEPSİDE ÇOK İŞTAH AÇICI OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...GERÇEKTEN YAŞIN 17Mİ?TAKİPTEYİM BEKLERİM BENDE CANIM

    YanıtlaSil